fbpx

Podsumowanie mijającego 2020 roku

2020 rok był inny niż wszystkie poprzednie lata. Pandemia dyktowała zmiany, do których trzeba było się dostosować. Drugą dekadę XXI wieku żegnamy inaczej – nie tak hucznie i z wielkim znakiem zapytania, jaki będzie 2021? Żegnamy ją jeszcze na swój sposób – z wyróżnieniami w konkursach branży kosmetycznej. Oprócz tego w tym roku światło dzienne ujrzało wiele różnorodnych serii, nad którymi intensywnie pracowaliśmy. Powróćmy do tego jeszcze raz!

Nowości, nowości i jeszcze raz nowości!

Kilkadziesiąt produktów. Każdy o innym aromacie. Serią Home Spa podzieliliśmy się w kwietniu. Powstała z myślą o domowym spa, w którym najważniejsze są: relaks w wannie, odżywione ciało, odprężenie i cudowne zapachy. Stworzyliśmy kosmetyki przeznaczone do kąpieli, pielęgnacji ciała i włosów oraz zabiegów na twarz. Zawierają wiele cennych składników zmiękczających skórę takich jak: masło shea, roślinną glicerynę, olej awokado, a także skwalan, witaminę E i prowitaminę B5.

Co wyróżnia poszczególne linie Home Spa? Każda ma wyjątkowe dodatki w formie ekstraktów z grejpfruta, hibiskusa, alg, śliwek, winogron, zielonej herbaty oraz miodu manuka. Zamknęliśmy je w żelach oraz solach do kąpieli i pod prysznic, masłach i peelingach do ciała oraz szamponach i odżywkach w kostce.

Home Spa to też 7 wegańskich masek do twarzy, wśród których znajdziesz m.in. maskę z zieloną herbatą matcha, białą glinką i oliwą z oliwek do skóry mieszanej, maskę z ekstraktem z papai oraz olejem moringa świetną dla cery z pierwszymi oznakami starzenia się a także maskę z mielonymi ziarnami kawy przeznaczoną do skóry szarej i męczonej.

Na tym nie koniec. Do serii dołączyły 4 kremy do rąk: Grapefruit, Tuberose & Yuzu, Manuka i Sweet Mango. Wisienką na torcie były świece do masażu z masłem shea, olejem kokosowym i woskiem sojowym.

Men’s world

Kilka miesięcy po premierze Home Spa przyszedł czas na Panów, dla których przygotowaliśmy nową serię z ekstraktem z konopi i czarnego pieprzu, aminokwasami z soi i pszenicy, łagodzącym pantenolem i pobudzającą argininą. Pimento Wood to nie tylko niezwykły skład, ale i oryginalny zapach zmysłowego drzewa pimento połączonego ze świeżością imbiru, paczuli i drzewa sandałowego. Wprowadzenie tej serii miało dla nas szczególne znaczenie, bo była pierwszą, w której pojawiła się nasza woda toaletowa

S O S dla suchej skóry

Po Pimento Wood pochwaliliśmy się serią SHEA. To odpowiedź na potrzeby skóry suchej i wymagającej regeneracji. SHEA przeznaczona jest do kompleksowej pielęgnacji ciała, twarzy oraz rąk. Jako główny składnik zawiera wydobywane z nasion afrykańskiego drzewa masło shea. Ten naturalny olej roślinny bogaty jest w witaminy A i E. Masło shea ma właściwości odżywcze i regenerujące. Działa odmładzająco i nawilżająco, nie powodując przy tym podrażnień. Stanowi także naturalny filtr UV.

SHEA to żel do kąpieli i pod prysznic, mydło do mycia rąk, ciała i twarzy, krem do rąk oraz masło do ciała. Wszystkie produkty z tej serii zawierają ponad 95% składników pochodzenia naturalnego. Ci, którzy wybrali SHEA, mówią o jej delikatnej, kremowej konsystencji i niezwykłym aromacie. Seria została wyróżniona w jednym z tegorocznych konkursów, ale o tym za chwilę!

Gęste i lśniące włosy

Herbs, Keratin, Protein i Silk – 4 różnorodne linie wchodzące w skład nowej serii Organic Hair. To kosmetyki do pielęgnacji włosów i skóry głowy czyli szampony, odżywki, maski i peelingi. Przeznaczone są do włosów farbowanych, suchych, zniszczonych, a także dotkniętych trudnym problemem łupieżu oraz łojotoku. Na szczególną uwagę zasługują peelingi do skóry głowy. Zawierają m.in. naturalne, biodegradowalne ścierniwo czyli rozdrobnione łupiny orzecha włoskiego. Masaż peelingiem pobudza cebulki i poprawia mikrokrążenie, dzięki czemu włosy pozostają piękne i zdrowe.

Całkiem niedawno do Organic Hair dołączyła linia Biotin czyli szampon i odżywka, które dedykujemy włosom słabym i wypadającym. 

Dla niej

„Jestem oczarowana tym zapachem”, „Mam, uwielbiam, noszę wyłącznie dla siebie”, „Mój ulubiony” – takie komentarze czytamy na temat naszej pierwszej wody toaletowej dla kobiet. Przed premierą byliśmy ciekawi, jak ten kosmetyk zostanie odebrany – w końcu zapach jest już dobrze znany dzięki serii o takiej samej nazwie. Nie zawiedliśmy się i długo nie musieliśmy czekać, żeby woda Sandalwood & Tobacco stała się bestsellerem. Serca podbił wyczuwalny w nucie głowy tymianek połączony ze świeżym imbirem. W nucie serca królują róża, goździki i cynamon. Tłem są miód, piżmo i drzewo sandałowe. Ta woda toaletowa była strzałem w dziesiątkę!

And the winner is…

Wygrane konkursy to coś więcej niż zwycięstwo. To wielka nagroda za pracę i duże wyróżnienie, które daje motywację do dalszych działań. Jednym z ważniejszych momentów było wyróżnienie w Love Cosmetics Awards organizowanym przez portal Wirtualne Kosmetyki. W tegorocznej edycji konkursu zwyciężyliśmy w kategorii #Home SPA Pleasure, w której wyróżniona została seria Home Spa. Tak czytamy na portalu:

Kosmetyki Stara Mydlarni wyróżnia piękny design, cudowne nuty zapachowe i przyjemne konsystencje oraz formacje produktów. To marka, która działa na wszystkie zmysły, a o współczesnych konsumentach mówi się, że są wyjątkowo „sensoryczni”. Do tego doceniają rozwiązana pro-ekologiczne i bliskie naturze.

W ostatnim kwartale roku była jeszcze jedna niespodzianka. Zostaliśmy laureatem w organizowanym po raz pierwszy konkursie #Influencer’s Choice Poland. Seria SHEA została wyróżniona w kategorii Naturalna pielęgnacja ciała.

Jakie będzie kolejne 365 dni? Czas pokaże. Mijający rok choć był trudny, nie sprawił, że zwolniliśmy. Zmotywował nas do dalszej pracy. I życzymy, żeby i Wam tej motywacji w dążeniu do celu, a także szczęścia i pomyślności nie zabrakło w nadchodzącym 2021 roku.

Wróć na górę